Blogmas day 5 | drugstore glow

19:09






De ceva timp incoace principalul produs de makeup asupra caruia pare sa fie focalizata atentia tuturor este highlighter-ul, cu cat mai stralucitor cu atat mai bine, nu ?
Trebuie sa recunosc ca asta e si deviza mea, asa ca sunt mereu in cautare de noi produse care sa-mi ofere efectul dorit. Asta vara am descoperit din intamplare highlighter-ul de la Makeup Revolution si cand am vazut pretul foarte mic, l-am desconsiderat din start. Dupa prima folosire am ramas uimita de stralucirea aurie pe care o lasa pe pometi. Se poate folosi uscat sau cu o pensula umezita pentru un efect mai intens. Imi place la nebunie si cu singuranta este iluminatorul meu preferat in acest moment.



You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out