Plaça de Catalunya ft. Gamiss

16:53


Never love anybody who treats you like you're ordinary.

                    – Oscar Wild

SHOP THE OUTFIT

skirt: here
blouse:here


                                                   

SHOP THE OUTFIT:

skirt: here
blouse:here

Acum o saptamana urcam cu emotie in avion si eram pregatita sa fac cunostinta cu un nou oras. Azi stau si imi fac treaba cu un iced coffee la biroul din camera mea. Ma simt bine totusi ma simt diferit... Asta imi place la calatorii, te schimba,esti altul cand sejurul tau s-a terminat si esti iar la tine acasa, esti mai bogat decat ai fost vreodata...
Am petrecut o saptamana minunata in Spania, dar o sa vorbim despre asta in urmatoarele postari. 
Calatoriile sunt un motiv in plus sa iti reinoiesti garderoba si sa vanezi cele mai cool articole. Pentru cele care va pregatiti de vacanta sau pur si simplu pentru cele care cautati articole vestimentare la moda si cu preturi atragatoare va recomand sa aruncati un ochi aici
Gamiss va asteapta cu o selectie larga de haine si accesorii.
Pentru vacanta mea am ales tinuta asta foarte potrivita pentru o zi de vara.
Ador bluza bardot ( link aici )! Bluzele in stilul asta ma sperie la inceput pentru ca nu iti ofera libertate de miscare si este incomod sa iti ridici mainile. Din fericire bluza asta este prefecta; manecile sunt atasate bluzei, deci este foarte comoda. 
Stiam ca urmeaza sa merg o zi intreaga pe strazile Barcelonei, asa ca outfit-ul meu trebuia sa fie casual. Am purtat bluza cu o fusta din denim pana la genunchi( link aici ) foarte comoda. 
Si pentru ca trebuia sa aduc tinuta cat mai mult in zona casual am ales perechea mea preferata de pantofi sport de la Nike. 
Outfit-ul se completeaza perfect si imi place la nebunie, s-a potrivit numai bine cu strazile Barcelonei,
Nu uitati sa dati click aici si sa va gasiti tinuta perfecta pentru vacanta. Hainele sunt usor de comandat, iar transportul este de incredere, so go  and have a look here.

Plaça de Catalunya
Piata Catalunya este un obiectiv turistic important, de aici pana in port se intinde renumita La Rambla, deci este o piata foarte aglomerata. Un loc superb plin de culoare, piata Catalunya este inconjurata de fantani si statui, iar porumbeii sunt de-ai locului. De jur imprejur se gasesc cladiri ce merita fotografiate si bineinteles zeci de magazine. Gura de metrou se afla in imediata apropiere, in piata ajungandu-se extrem de usor. 






You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out