from hipster to traditionalist in 10 sec.

20:17

From hipster to traditionalist in 10 sec.... exact timpul in care schimbi tricoul cool cu benzi desenate cu o ie traditionala. Pot sa ma mandresc ca ia a fost cusuta de matusa mea.


 tricou: primark
blugi boyfriend crop : zara
pantofi : zara
Blugii boyfriend sunt absolut minunati. Pot fi purtati casual ziua cu o pereche de tenisi sau casual dress-up cu niste balerini si poate o camasa. Sunt perfecti si pentru o petrecere sau un eveniment, purtati cu o pereche de pantofi cu toc.
Ia am gasit-o pe rafturile din sifonierul bunicii. Am probat-o si imi venea perfect. Cand am auzit ca matusa mea a brodat-o cand era de varsta mea m-am atasat si mai mult de ea si am pus-o la loc de cinste in propriul sifonier.

 (culoarea parului movie colors - magenta, review)


Peisajul superb este al unei fantani din comuna Cetate de pe malul Dunarii.
Multumesc frumos ca imi cititi postarile, daca va plac puteti sa va inscrieti pe site si sa dati follow blogului pe bloglovin' (in curand ceva interesant doar pentru abonati).
Va pup, Dana :*

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out