The perfect nude lip

18:00

You'll only regret the lipstick you didn't wear.

In ultimii ani rujul nude a detronat clasicul rosu si pe buna dreptate. Un ruj nude se potriveste oricarei ocazii, de la o plimbare prin oras, la cea mai importanta petrecere. Odata cu siguranta ca rujul nude se potriveste oricarui machiaj si oricarei tinute, vine totusi intrebarea: "ce nuanta se potriveste tenului meu?" Nuanta si finish-ul sunt preferinte personale si trebuie sa se muleze pe tenul fiecarei persoane.
Mai jos am pus laolalta rujurile mele preferate in nuante de nude, perfecte pentru tenuri deschise si nu numai. 


Creionul meu preferat de buze este intr-o nuanta  nude cu subtonuri roz. Il gasiti aici, este de la 
s.he stylezone. Il port in fiecare zi pentru ca se potriveste cu orice ruj.

Primul ruj nude ,pe care l-am purtat atat cu tinute casual cat si la evenimente importante, este Touch de la M.A.C. Este un Lustre, adica straluceste subtil pe buze. Este unul dintre cele mai cumparate rujuri M.A.C si inteleg perfect de ce, este preferatul meu. Il gasiti aici.


Rujurile mate sunt ultimul trend in beauty si se pare ca toate firmele vin cu idei si concepte diferite, iar castigatoare par sa fie rujurile lichide. Totusi putem gasi rujuri mate de calitate si intre produsele drugstore, cum este acesta de la Maybelline. Imi place mult textura acestui ruj si chiar daca are un finish mat, este confortabil pe buze si nu le usuca. Este in nuanta Nude Embrace, btw imi place mult numele (well done Maybelline), si il gasiti aici

Nu toata lumea adora rujurile mate asa ca pentru cele care isi doresc buze stralucitoare, un glos nude este alegerea perfecta. Preferatul meu este cel de la Pupa, in nuanta Very Nude  pe care il gasiti aici. Imi place aplicat singur sau peste un ruj nude ca sa adauge stralucire si sa dea iluzia de buze mai mari.


 

Rujul meu lichid preferat este drugstore si este bineinteles o nuanta inchisa de nude. Cred ca este o traditie de familie pentru ca si mama foloseste rujurile acestea si garanteaza pentru ele. Il gasiti aici.

Purtati-va rujul cu incredere si cu siguranta va arata bine,
 va pup, Dana :*

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Really nice combination, I am all about nude lips lately and I honestly recommend Essence lip line in the shade Satin Mauve- my current favorite lipcolor :)

    RăspundețiȘtergere

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out