Shine bright like a diamond

17:26

(scroll down, press play and read)
I love to see a young girl go out and grab the world by the lapels.

Vara este anotimpul cand trebuie sa stralucim mai puternic decat niciodata. Soarele e numai al nostru, ne mangaie numai pe noi si e gata sa ne inunde cu lumina sa.
Mai jos am selectat 5 lucruri care ne asigura o vara stralucitoare.

1.White  
      Queen 

Poarta alb cu incredere si nu te gandi la posibilele "accidente". Toata lumea stie ca o culoare deschisa reflecta razele soarelui, deci nu doar vei straluci, dar te vei pastra fresh si vei rezista caldurii dogoritoare. Ador compleul asta, nuanta puternica de albastru ma duce cu gandul la Santorini. Este un articol destul de cunoscut si multe brand-uri il fabrica, eu am fost norocoasa sa il primesc in pachetul de la fshion.me.



2.Body  
      Oil 

Uleiul de corp asigura o piele stralucitoare si catifelata. Pentru cele suficient de indraznete inainte de a aplica un ulei de corp puteti folosi o lotiune autobronzanta, dar atentie mare la aplicare. Din pacate aplicarea autobronzantului nu este punctul meu forte... 
Sa revenim totusi la uleiul de corp, care nu trebuie sa lipseasca din rutina zilnica in timpul verii.


3.Full
          Lips 
  Buzele sunt un "accesoriu" important pentru orice fata si se pare ca devin din ce in ce mai "populare".
Un ruj intens o sa straluceasca cu siguranta. Cauta nuanta perfecta pentru tenul tau si aplica-l cu incredere.





4.Glitter
    
Ce straluceste mai puternic decat slipiciul in sine? Este vara si plin sezon de festival, deci avem toate drepturile sa aruncam cu sclipici peste tot. Eu am purtat o combinatie de sclipici auriu si argintiu, in zonele cele mai iluminate ale fetei, pe pomet si deasupra sprancenei. Am ales sa il aplic pe o singura parte a fetei pentru ca totusi am iesit in oras nu la un festival. Mi-a placut super mult efectul si chiar m-am simtit stralucitoare.
Dati un search pe Pinterest cu Festival Makeup si cu siguranta o sa va gasiti de lucru cu sclipiciul vara aceasta,

  
  5.Happiness

Stralucim cel mai tare cand suntem fericiti. Ochii radiaza, fata se inalta, zambetul straluceste  pur si simplu esti mai frumos ca niciodata.Nu as fi crezut ca sentimentele se citesc atat de usor pe chip, ca dintr-un jurnal intim. E incredibil cat de mult poate sa te schimbe un gand frumos, un gand bun. Zambesti cu sufletul, zic scriitorii si cata dreptate au. Nimic ce e artificial nu straluceste, poate fi frumos o zi doua, dar nu va fi stralucitor niciodata. Asa ca inveseliti-va, cititi postarea si zambiti, dar nu oricum, ci din interior, pentru ca lumea e frumoasa, si tot ce avem e minunat. 

Viseaza si bucura-te, elibereaza constelatia din tine si straluceste, 
va pup, Dana :*



You Might Also Like

4 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out