Red Fur at Palais Royal

10:12









OUTFIT DETAILS 
faux fur:Bershka
T-shirt:Zara
jeans:H&M
 sunglasses:Mango
shoes: Timberland

Blana rosie, ochelari cat eye, buze rosii si bereta neagra, in fundal Palais Royal si in aer un vant placut ce transporta miros de tigara...
O imagine tipica pentru Paris si moda pariziana. Am cautat locația asta special pentru un shooting si am gasit-o imediat, situata in apropierea Luvrului si imposibil de ratat. Cand vine vorba de tinute pariziene ne gandim la dungi, la berete, la buze roșii si la un aer lejer chic. Pentru ca ultimele doua cuvinte  nu imi caracterizeaza stilul vestimentar am abordat o tinuta “parisian with a twist “. Am pastrat maleta in dungi, iar pentru ca vremea era rece am adaugat un tricou oversized alb, cei doi trandafiri aplicati ii dau un look grunge ‘90. Cand alergi la propriu toata ziua prin oras iti trebuie o pereche de jeansi comozi, eu mereu port o pereche de mom jeans. Cand stiu ca urmeaza o zi lunga cu putine pauze de cafea port ghete, preferatele mele sunt cele de la Timberland, din piele lacuita. 
Orice tinuta se contureaza cu un ruj intens si o linie de tus, coditele impletite sunt salvarea mea in zilele cand parul nu se aseaza nicicum, iar forma ochelarilor pe care ii port amplfica notele grunge din tinuta. 
Totul se armonizeaza cu haina de faux fur rosie, care da viata tinutei monocromatice.

Paris Travel Diary








You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out