#DigitalDivas18

15:24
















Outfit details:
blazer: vitage
sunglasses: Pull&Bear
paperboy hat: stradivarius
belt: Guess
fanny pack:stradivarius
jeans: Bershka
shoes: Nike
shot by my dear Andreea Melinescu
E deja al treilea an in care particip la conferinta Digital Divas si parca de la an la an spectaculosul se stinge putin si apare obisnuinta. 
Uitandu-ma pe postarile anteriore stilul meu se schimba de la an la an si cred ca in sfarsit ma simt pe de-a-ntregul in elementul meu in tinutele cu aer de anii ‘90. De aceasta data am purtat doua tinute la eveniment, prima fiind poate preferata mea. Tube topul negru, ochelarii de soare ingusti si purtati mai mult ca accesoriu si mai putin pentru protectie, cu rame subtiri si lentile negre, sapca, blugii mom jeans de care nu ma mai pot desparti, sacoul animal print si categoric borseta sunt piese vestimentare inspirate din anii ‘90. Dupa cum spuneam si mai devreme si dupa cum sigur stiti daca ati mai citit vreunul din ultimele mele articole valul asta old school m-a lovit si pe mine din punct de vedere vestimentar. Pana si brandurile vremii precum Guess care e singur preferatul meu,Nike, Fila, Kappa, sau Champion  sunt mai populare ca niciodata. Nu stiu cum un articol despre Digital Divas a devenit un comentariu despre revenirea modei 90s, dar cred ca sunt atat de entuziasmata de trendul asta ca pur si simplu daca incep sa vorbesc despre el nu pot sa mai termin. Revenind totusi la conferinta, atmosfera e tare, terasa e de multe ori mai plina ca interiorul si cred ca multi sunt prezenti mai mult pentru cocktail-uri decat pentru speakeri. Cand se apropie gala se mai aglomerează perimetrul, dar niciodata nu am ramas atat de mult, pentru ca mi se pare prea obositor si sincer nu am votat niciodata, asa ca nu sunt prea curioasa. Spuneam ca de la an, la an devine mai uzuala si elementul surpriza dispare, dar cu toate astea e o experienta unica, se vede munca din spatele evenimentului care de fiecare data s-a derulat fara greseala.(felicitari organizatorilor pentru asta). Nu am sa va zic mai multe, decat ca intradevar cocktailurile au fost foooarte bune. :)
Daca vreti sa vedeti mai multe de la eveniment am reusit sa pun cap la cap niste filmari si a iesit un aftermovie, pe care il aveti mai jos.


You Might Also Like

1 comentarii

  1. Minunată muncă și dedicare. Sunt sigur că in spatele acestei vestimentații și povești se află mult mai mult. Baftă în continuare��

    RăspundețiȘtergere

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out