April Favorites + giveaway

14:18

Cum luna aprilie s-a terminat si deja suntem pe 1 mai, a venit timpul pentru April Favorites. Luna asta, o sa fie putin diferit pentru ca o sa fac si un mic giveaway. Unul dintre cititorii blogului meu va primi unul dintre favoritele mele de luna aceasta, asa ca cititi postarea pana la final pentru detalii.


 1. Too Faced Chocolate Bar este paleta perfecta. Sunt 16 culori dintre care 6 sunt mate. De la culori nud la roz si mov, poti crea aproape orice look cu aceasta paleta. Culorile mele preferate sunt White chocolate, Milk chocolate, Salted caramel si Black Forest Truffle. Desi nu este o paleta ieftina, merita sa o cumparati. Culorile sunt foarte pigmentate si raman pe pleoape toata ziua. De cand mi-am cumparat paleta nu ma mai pot desparti de ea, o folosesc in fiecare zi.

2. Garnier BB cream. 
BB-ul de la Garnier este fantastic. In primul rand este singurul BB suficient de deschis pentru tenul meu. Ce imi place cel mai mult la el este textura, este foarte usor si se aplica perfect pe ten. Desi nu este facut ca sa acopere toate imperfectiunile fetei, face o treaba buna in acoperirea majoritatii dintre ele. Este formula pentru ten gras, formula normala nu mi-a placut, era mult prea inchisa pentru tenul meu si avea o consistenta mult prea groasa.  

  3. Oja Rimmel in nuanta Who do you lilac it ?  
     Mereu mi-a placut sa port o nuanta de mov pastel pe unghii. Imi place super mult oja de la Rimmel pentru ca are o pensula groasa si se aplica foarte usor pe unghii. Se usuca repede si nu este nevoie decat de 2 straturi ca sa arate exact ca nuanta din sticluta. Sunt foarte multumita de oja aceasta si unghiile mele o plac mult de asemenea.
  4. Daca mi-ati citit blogul pana acum stiti ca am fost plecata intr-o excursie in Polonia luna trecuta. Balsamul de buze de la Nivea Fruity Shine mi-a salvat buzele. Vantul si aerul rece imi usca buzele, dar balsamul de la Nivea le hidrateaza. Imi place mult pentru ca are si o culoarea destul de intensa pentru un balsam de buze. Nu ai nevoie de ruj cand folosesti acest balsam pentru ca lasa o culoare frumoasa si stralucitoare pe buze.
     5. Samponul uscat de la Balea pe care il gasiti in dm mi-a fost de mare ajutor in Polonia. Cand nu ai timp sa te speli pe cap, tot ce trebuie sa faci este sa folosesti samponul uscat la radacina parului, astfel scapand de aspectul de par nespalat. Desi poate lasa urme albe uneori, mai ales pe parul brunet ca al meu, daca il masezi bine in par urmele dispar.
 6. Bratara mea cu Dana a devenit ca un simbol pentru mine. Mama mi-a facut-o cadou si de la inceputul lunii nu am dat-o niciodata jos. Este din aur, deci nu se deterioreaza si este un mic accesoriu care ma reprezinta.
 7. Dungile sunt mari in acest sezon. Si mie imi plac mult tricourile sau bluzele dungate. Preferatul meu este acest tricou de la Zara. Imi place pentru ca este larg si merge atat cu o pereche de pantaloni cu talie inalta cat si cu o fusta sau de ce nu cu niste pantaloni scurti pentru vara. Imi plac piesele casual, pentru ca sunt usor de asortat si pot fi purtate la diferite ocazii.
 8. Colierele boho. Totul se rezuma la boho in ultima perioada cu festivalul Coachella care doar ce s-a terminat toata lumea vrea sa adopte stilul boho. (OOTD boho chic) Un colier mare tip festival este numai bun pentru a accesoriza orice tinuta. Fie ca este auriu sau argintiu, fie ca are multe culori ca al meu, colierele mari sunt o necesitate pentru garderoba ta.
GIVEAWAY
Unul dintre cititorii blogului va primi balsamul de buze si un cadou surpriza.
Tot ce trebuie sa faceti ca sa va inscrieti este sa imi urmatiri blogul. Adica trebuie sa apasati butonul inscrieti-va pe site din dreapta ecranului. Daca sunteti pe versiunea mobila a site-ului trebuie mai intai sa intrati pe versiunea web apasand "versiunea web a paginii" din josul paginii. 
Sper ca v-a placut, abia astept sa ii trimit cadoul castigatorului, pe care il voi anunta in postarea May favorites.
Va pup, Dana :*

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out