Culottes (parisian street style OOTD)

19:14





1. culottes: stradivarius
2.crop top: h&m
3. geanta: stradivarius
4. ghete: Aliss Shoes
5. cardigan: .stradivarius
In sfarsit un trend care ma reprezinta. Culottes sunt pantalonii largi tip fusta care ajung pana la gamba. In trecut acest nume il purtau pantalonii purtati de marii boieri englezi, dar din anii 70' si pana in prezent culottes sunt pantalonii fashion. Acesti pantaloni fusta sunt cei mai intalniti in capitala modei Paris, unde s-a si nascut aceasta moda.Nici nu pot sa spun cat de mult imi plac. Ador faptul ca sunt cu talie inalta pentru ca poti sa ii porti cu un crop top cum am facut-o in imagini. 
Acesti pantaloni sunt marele trend al anului 2015 si in curand toata lumea suficient de curajoasa in ale modei va avea macar o pereche de culottes in garderoba.
Dupa cum spuneam i-am asortat cu un crop top si cu un cardigan cu franjuri. Al doilea mare trend trebuie sa fie franjurii. De la cardigane, la bluze, la pantaloni, franjurii sunt peste tot.
Din moment ce culottes sunt lungi, te pot face sa pari scunda. Cum eu nu sunt foarte inalta, am purtat o pereche de ghete grungy cu platforma, care par sa completeze lookul perfect.
Imi place la nebunie acest oufit si daca sunteti din Craiova si vedeti culottes pe strada sa stiti ca sunt eu. 
Nu uitati ca este un mic giveaway deschis pe blogul meu (mai multe detalii aici). Sper ca v-a placut ootd-ul de azi pentru ca eu il ador,
va pup, Dana 
P.S. Multumiri prietenei mele Daria pentru poze si pentru o zi minunata :*

You Might Also Like

2 comentarii

  1. I totally love your blog and that's such an awesome post! :D I will definitely keep coming back to read your future posts! :) I followed, cause I think you should keep up the great work! I'm a fan!!! ♥♥

    xoxo Ana

    www.the-secret-life-of-ana-g.blogspot.co.at

    RăspundețiȘtergere
  2. Awww thank you :* i love your blog too ❤️ You are amazing :*!!

    RăspundețiȘtergere

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out