Festival Outfit! Coachella Inspired look

11:33















1,bluza : pullandbear
2. colier: bershka
3. sandale: pullandbear

Cand te gandesti la moda de festival, Coachella este cu siguranta locul unde look-urile boho impresioneaza. Toate celebritatile isi arata cele mai noi outfituri boho.
Bineinteles ca nu m-am putut abtine si a trebuit sa ma gandesc si eu ce as purta daca as lua parte la un astfel de festival.
Ca de obicei cautam prin hainele mamei si am gasit aceasta fusta, foarte la moda prin anii 80', acum numai buna pentru a recrea un look boho. Fustele maxi sunt reginele festivalurilor si asortate cu un crop top lejer sunt outfitul perfect. Topul din imagini este dintr-un material lejer, imi place foarte mult modelul de broderie din fata. Desi stilul lasat pe umeri este un mare trend la festivaluri, s-ar putea sa aveti nevoie si de un cardigan subtire sa va protejeze umerii de soarele puternic.
In materie de bijuterii, totul tine de combinarea cat mai multor lanturi, fie ele din metale diferite. Eu am gasit acest colier format din mai multe lanturi, care dau acel efect de multe accesorii.
In ceea ce priveste machiajul, nimic neobijnuit de cel de zi cu zi, dar pentru un plus de boho tatuajele temporare sunt populare in randul festivalelor. Eu nu am avut tatuaje temporare aurii sau argintii asa ca mi-am desenat cateva cercuri cu un creion dermatograf alb pe marginea fetei.
Desi moda festivalului a luat cu asalt in ultimii ani  lumea modei, cand stai toata ziua in soare, trebuie sa te simti comfortabil, asa ca fiecare poate sa isi exprime personalitatea prin outfitul lui si in primul rand sa se simta bine in ceea ce poarta.
Sper ca v-a placut postarea, daca v-a placut puteti sa va inscrieti pe site. NU uitati ca aici este un giveaway deschis pe blog. Multumesc pentru ca imi cititi postarile!
                   Va pup, Dana :*

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out