Stripes & Denim

21:56









                                                        tenisi : converse
                                                      geaca de blugi : New Look
                                                         rochie : Zara
                                                 
Ca de obicei putin timp liber inseamna timp sa ies afara si sa fac cateva poze. Am inceput sa ma obisnuiesc cu toti oamenii care se uita ciudat si nu isi dau seama ce facem eu si mami acolo.Cred ca toti vecinii incep sa ma cunoasca.
Ma tot gandeam ce outfit voiam sa port, cand a intrat mama cu rochia asta in mana. Este o rochie midi, care ajunge pana la jumatatea gambei. Desi este destul de eleganta si are un aer sofisticat si cu siguranta ar arata minunat cu o  pereche de pantofi cu toc, o pereche de converse si o geaca larga din denim ii dau un look casual perfect pentru zi. Un alt stil venit de pe stazile pariziene, dungile sunt foarte la moda in acest sezon. Sunt usor de asortat si cu siguranta pot fi purtate de oricine de la mame la tinere, de la rochii de seara la tricouri, pantaloni sau chiar pantofi.
Imi place la nebunie cum arata outfitul in final, parca rochia, geaca si tenisii sunt facuti unul pentru altul. Cred ca este look-ul perfect pentru o zi in care vrei sa porti o rochie si totusi vrei sa pastrezi totul in zona casual. Mi se pare ca este sofisticata,tinuta este destul de fancy datorita rochiei midi style.
  Tenisii, adauga culoare outfitului si sunt perfecti pentru o zi lunga in care ai multe de facut.
La scoala, la plimbare, la film, la cumparaturi, look-ul asta se potriveste perfect cu orice ocazie.

Multumesc ca imi cititi blogul, daca sunteti din intamplare pe pagina mea va rog sa va inscrieti pe site sau sa ma urmariti prin e-mail.
Cred ca acesta este unul dintre outfiturile mele preferate de pana acum, sper ca v-a placut si voua.
         Va pup, Dana :*

You Might Also Like

4 comentarii

  1. really looove this 90s inspired look! so so so cool, I´m addicted to chokers and that denim jacket is amazing as well! following you on bloglovin now :) xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    RăspundețiȘtergere

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out