Smart casual OOTD

19:56



















In sfarsit s-a incalzit afara si toate terasele s-au deschis. Unde altundeva sa porti un outfit smart casual daca nu la un suc in centrul vechi ? 
Daca nu stiti ce este un outfit smart casual, totul se rezuma la outfitul purtat la evenimente ce nu sunt formale, deci un outfit casual cu mici accente mai elegante.
Pantalonii cigarette ca ai mei sunt perfecti pentru un look smart casual. Cum afara este cald si vara bate la usa, de ce sa nu purtam o pereche de pantaloni colorati ? Portocaliul imi place la nebunie mai ales ca il poti combina cu rujul sau fardul de obraz. 
Un outfit smart casual nu este un outfit smart casual daca nu purtam si o camasa cu guler. Camasa mea este transparenta si lejera perfecta pentru temperaturile ridicate, iar spatele este minunat, cu o deschizatura larga. 
Imi place ideea de asimetrie asa ca mi-am bagat doar jumatate din camasa in pantaloni. 
 Un look-ul smart casual se completeaza perfect cu o pereche de sandale sau pantofi cu toc.
Vremea placuta mi-a permis sa port sandale si ca sa nu fie nimic prea elegant, am ales o pereche de sandale cu toc gros.
Desi daca alegeti sa purtati sandale cu barate ca mine, va recomand sa nu plecati  de acasa fara plasturi, pentru ca s-ar putea ca dupa o zi intreaga de mers cu ele sa aveti numai bataturi.
Imi plac mult coafurile retro gen pin-up style, asa ca m-am uitat ca de obicei la tutoriale pe youtube. Am ales sa ridic partea din fata a parului si sa o tapez si imi place cum arata.
Bautura din imagine este un green apple cocktail, delicios intr-o zi calduroasa de vara. Daca nu l-ati incercat pana acum trebuie neaparat sa o faceti.

Pentru toti cei care stati in Craiova, ar trebui sa va faceti putin timp intr-o zi sa dati o raita prin centrul vechi, nu o sa-l mai recunoasteti. Desi nu este cel mai frumos oras din tara, noua Craiova m-a uimit.

Multumesc pentru fiecare minut pe care il petreceti pe blogul meu, giveaway pe blog aici (nu uitati sa va inscrieti).
Va pup, Dana :*

You Might Also Like

1 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out