Monochrome Fashion Trend

14:04

colier: Stradivarius 
pantaloni: Pull&Bear
bluza: Primark
pantofi: United club sport shoes 
 Dupa aproape doua saptamani in care nu am postat nimic, mi-am facut putin timp sa dau o fuga afara si sa fac niste poze. Chiar mi se facuse dor sa scriu ceva mai ales acum, cand imi petrec majoritatea timpului  facandu-mi griji pentru examenul de saptamana viitoare.
 Desi nu imi place sa port pantaloni scurti vremea de afara m-a obligat sa imi expun pielea super alba la soare.
Chiar daca e vara albul si negrul raman culorile pe  care majoritatea lumii le poarta. De ce ? Pentru ca sunt usor de asortat. Dar, daca tot optam pentru un  outfit monocrom, de ce sa nu-l accesorizam ?
Un colier mare si colorat "aduce vara" in orice tinuta. Din moment ce colierul meu are accente de auriu, m-am gandit sa le arat putina dragoste pantofilor mei aurii si sa ii port cu aceasta tinuta.
Daca nu ai inca o pereche de pantofi metalici, ce mai astepti ? As putea spune ca auriul si argintiul au luat cu asalt lumea pantofilor si serios, chiar ma bucur pentru ca imi place la nebunie trendul asta .
Pantaloni scurti largi... Fie ii iubesti, fie ii urasti. Mie personal imi plac la nebunie. Desi sunt extrem de comozi si te simti ca si cand ai umbla in pijamale pe strada, sunt chiar trendy. 
In timp ce o pereche de pantaloni scurti din denim este foarte casual si nu poate fi purtata la orice eveniment, pantalonii largi pot face parte dint-un outfit de petrecere. 

Blogul meu arata diferit, m-am gandit sa incerc ceva nou, inca sunt in faza de analizare si m-ar ajuta mult parerile voastre, va placea mai mult inainte sau acum ?
Am multe in plan pentru vara aceasta si abia astept  sa iau vacanta. Multumesc pentru intelegerea din ultimele saptamani si sper ca dupa terminarea examenelor sa pot sa imi reiau programul obisnuit. 
Nu uitati sa dati follow blogului ca sa nu ratati nicio postare noua,
va pup, Dana :* 
(uitasem, random.org a ales castigatoarea mini giveaway-ului care va primi un mesaj privat de la mine pup :*)

You Might Also Like

4 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out