Summer vibes

21:06
















tricou : H&M
blugi: New look
palarie: C&A
sandale: Marelbo

Miroase a vara afara si chiar daca nu pot sa ma bucur inca de libertate deplina pentru ca peste o luna am examen, pot totusi sa ies afara sa iau o gura de aer, nu ? 
Vremea frumoasa ma binedispune si asta se vede si in outfiturile mele. Bineinteles imi plac tricourile scurte pentru vara. Cand am vazut tricoul asta in H&M am fugit direct la el. Este super girly, imprimeul cu flori este frumos, dar cel mai mult imi place volanul de la baza care face tricoul asa de diferit. De cand am descoperit pantalonii cu talie inalta nu am mai purtat altceva. Blugii de la New look au talia foarte inalta si sunt foarte comozi. Daca sunt scunda trebuie mereu sa imi indoi blugii ca sa imi vina bine. Imi place culoarea blugilor si vine foarte bine cu tricoul. 
Anul acesta e anul palariilor si daca tot e vara, ma rog aproape vara, palariile usoare sunt o necesitate pentru a ne apara capul de soarele puternic. Palaria de la C&A este minunata, ador borurile ei largi.
Vara este anotimpul sandalelor. Sunt in trend sandalele cu talpa alba si platforma. Desi sunt inalte, nu sunt incomode deloc. 
Ma uitam prin camera si am vazut ochelarii roz pe care ii am ca decor. Ma mai prosteam eu prin poze cu ei, dar de data asta m-am gandit ca ar arata chiar bine cu look-ul acesta.
Cred ca are ceva retro si outfitul asta, dar nu ma pot opri din a purta look-uri retro. Imi place la nebunie cum moda revine mereu si ajungem sa consideram super la moda haine ale anilor '70, '80, pe care poate acum ceva ani le-am fi considerat demodate.
Abia asteptam sa vina vara ca sa pot sa port rujuri in culori stridente de roz, cum este cel pe care il am pe buze in poze. 
Look-ul asta e perfect pentru o zi in oras sau chiar si pentru o petrecere de vara.
Multumesc pentru ca imi cititi postarile si imi pare rau pentru absenta mea din urmatoarea perioda pana la examen. Nu uitati sa va inscrieti pe site (giveaway aici) si sa dati un follow blogului pe bloglovin' 
Sa aveti cea mai frumoasa vara, va pup,
Dana

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out