10 Ways To Feel Better About Yourself

15:32


Cu totii avem zilele alea cand pur si simplu ne simtim prost si totusi stim ca trebuie sa ne ridicam din pat si sa ne continuam ziua ca de obicei. 
Cand o zi proasta iti bate la usa trebuie sa respiri adanc si sa incerci din rasputeri sa nu pui mana pe clanta. 
Daca totusi ma simt rau intr-o zi, incerc sa fac lucruri care imi plac ca sa imi alunge starea proasta.
1. Un ceai cald ma binedispune orice ar fi. In timpul scolii obisnuiesc sa beau un ceai cald in fiecare dimineata ca sa imi relaxeze corpul si mintea. Daca am o zi proasta imi scot pliculetele de ceai si imi pregatesc cea mai gustoasa bautura intr-o cana draguta care sa ma inveseleasca. In ceea ce priveste aromele, preferatele mele sunt ceaiul verde si cel de iarna, mirosul scortisoarei inveselindu-ma mereu.
2. Ceva dulce inveseleste si cel mai posomorat om. De fiecare data cand sunt trista ma gandesc la profesorul Lupin din Harry Potter si la cum mereu avea la indemana o bucatica de ciocolata ca sa alunge teama si starea proasta. Daca ai putin timp, da o fuga la cofetaria preferata si savureaza o bucata din cea mai buna prajitura.
4.Cateva pagini dintr-o carte citite intr-un loc linistit  fie acasa pe terasa sau la o cafenea unde sa te simti bine au puterea sa iti relaxeze mintea si sa iti ia gandul de la probleme. Chiar daca alegi sa iti pierzi gandurile intr-o carte fantasy sau alegi sa citesti cateva pagini dintr-o carte ce reflecta viata,cu siguranta de vei simti mai bine si mai departe de probleme.
5. Filmul preferat ma binedispune mereu. Sunt genul de persoana care se uita la un film de 100 de ori si nu se plictiseste. Bine nu orice film, dar cred ca pot sa spun ca am vazut Stapanul Inelelor si Harry Potter de cel putin 20 de ori. Daca filmele nu sunt pe placul tau poate un episod din serialul preferat va putea sa te scoata pentru 45 de minute din starea proasta.
6.O "mini petrecere de inveselire" nu este o idee buna pentru toata lumea, dar personal daca ma simt prost ador sa ma intalnesc cu cele mai bune prietene in oras. Comunicarea ajuta mereu, daca ai ceva pe suflet care de indispune, te vei simti cel mai bine cand il vei scoate afara, impartasindu-l celor mai apropiati oameni.
7.Shopping time! Cand ma simt prost cel mai bun remediu este o zi la cumparaturi cu mama. Atunci ma simt in largul meu si pot sa uit de stresul de la scoala pierzandu-ma intre magazinele din mall.
8. Ai vreun hobby? Cand sunt suparata imi place sa scriu sau sa imi decorez camera. Imi place sa iau o scurta pauza de la calculator si eventual sa petrec ceva timp cu produsele mele de machiaj. Din moment ce sunt dansatoare, musica joaca un rol important in viata mea. Imi place sa ma pierd in versuri si acorduri cand nu ma simt bine.
9. Dupa o zi rea, de orice tip o fi fost, imi place sa am o seara relaxanta si "calduroasa". Nimic nu o sa te faca sa te simti mai in siguranta decat patul tau moale, multe perne si o lumanare arzand pe noptiera, cateva lumini aprinse in camera si animalul de companie jucandu-se somnoros cu mainile tale. Pisicul meu are puterea sa imi aduca zambetul pe buze si in cele mai rele momente din orice zi. 
10. O seara de spa suna bine dupa o zi proasta. Te-ai simtit rau toata ziua si acum vrei putin timp doar pentru tine? Scoate toate gelurile de dus, toate spumantele frumos mirositoare si pregateste o seara de spa. Poti sa savurezi un ceai bun citind o carte si relaxandu-te intre lumanari parfumate intr-o cada fierbinte.


You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out