Country Style + Rose Gold| makeup

15:17






Imi place sa ma plimb prin toate stilurile vestimentare, dar niciodata nu m-am gandit ca o sa incerc ceva stil country. Nu ca nu mi-ar placea denimul sau cizmele pana la genunchi, dar cred ca ceva din stilul country ma tine la distanta.
M-am gandit totusi sa incerc sa port un outfit country putin mai cuminte, fara cizme sau palarii mari. 
Salopeta din denim care trebuie sa recunosc acum multi ani ii apartinea mamei este centrul tinutei. Imi place cum pantalonii sunt mai lungi si putin larguti si in special imi place culoarea denimului.
Doar ca sa amplific ideea de country am lasat o bretea deschisa pe spate.
Tricoul scurt este atat un trend country cat si unul contemporan. 
Da, am mers pe strada cu 4 codite impletite si m-am simtit  minunat. Toate fetele de la barurile din vest, din filmele vechi, aveau codite impletite.


Inainte de a iesi cu mami afara sa facem pozele am apucat sa si filmez un nou videoclip pentru canalul meu de Youtube.(nu uitati sa va abonati daca vreti :*)
Imi place la nebunie culoarea rose gold asa ca m-am gandit sa incerc sa o incorporez intr-un makeup.
NU sunt profesionista si nici nu folosesc produse de machiaj de mult timp, dar in ultimul an s-a dovedit ca machiajul este o pasiune de-a mea. 
Imi cer scuze pentru greseli de aplicare si pentru lumina uneori proasta din videoclipuri, sunt abia la inceput.
Multumesc pentru minutele petrecute citindu-mi blogul, 
Va pup, Dana :*

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out