Summer days

12:52




 Weekend-ul trecut am fost intr-o excursie cu cativa colegi si prieteni la Brasov. Daca vara asta devine plictisitoare si aveti nevoie de putina distractie va recomand sa luati cativa prieteni buni sa va urcati in tren si sa faceti o vizita la Brasov, unde va promit o sa va distrati pe cinste.
Pentru cei curajosi Parc Aventura este alegerea perfecta. Va veti distra alaturi de prieteni parcurgand traseele dintre copaci. Pentru cei ce vor distractrie la soare Aqua Park va asteapta.
Pe drumul de intoarcere ne-am oprit in Sibiu un alt oras impresionant de frumos care acum o saptamana a gazduit un important eveniment de moda Feeric fashion days, eveniment care a inspirat si tinuta mea din acea zi. Desi nu am putut sa ma imbrac elegant pentru ca am avut de mers multe ore cu autocarul, am reusit sa integrez cateva trenduri noi in outfit-ul meu casual.
Blugii rupti cu talie inalta sunt mereu primii la care ma gandesc cand trebuie sa ies din casa vara. Nu doar pentru ca sunt forte comozi, dar si pentru ca arata bine.
Bluza este cea care transforma look-ul dintr-unul casual intr-unul dressy. Maneca clopot inspirata din anii 70' este foarte la moda vara asta ceea ce ma bucura pentru ca de fiecare data cand o port ma simt ca o printesa. 
Franjurii se poarta in orice articol vestimentar de la pantaloni la bluze la geci si accesorii. Eu am incorporat franjurii in outfit-ul meu cu ajutorul rucsacului, un accesoriu de nelipsit in timp-ul unei excursii.







Sper sa va fi ajutat postarea mea si sa va ganditi la posibilitatea de a vizita aceste locruri din tara noastra. 
Va pup, Dana :*

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out