10 Basic Fashion Staples (part 2)

16:44

Cum am promis acum cateva zile postarea 10 Basic Fashion Staples este formata din doua parti. Aici gasiti partea 1,daca nu ati citit-o inca.

       6. Camasa alba 
Nu cred ca exista cineva care sa nu aiba o camasa alba in dulap. Camasa alba este de departe cel mai necesar "fashion staple". Se potriveste cu absolut orice si la orice ocazie. In functie de material si croiala putem sa o purtam in oras, la servicu, la scoala sau chiar la cele mai formale evenimente.
Este foarte usor sa "construim" o tinuta in jurul unei camasi albe care sa reflecte stilul nostru vestimentar. Purtata sub pulovere, sacouri, paltoane, asortata cu pantaloni de stofa sau blugi, bagata in pantaloni complet sau doar pe jumatate, camasa alba completeaza orice tinuta.
7. Rochia neagra


Orice fata trebuie sa aiba in garderoba ei o rochie neagra nu? De ce? Pentru ca de obicei fetele opteaza pentru rochii negre cand vine vorba de o peterecere si trebuie sa recunosc ca si eu fac la fel. Am 5 rochite negre diferite modele si lungimi perfecte pentru o petrecere. Negru da bine pe orice pigment al pielii si pe orice forma de corp, ba mai mult are chiar magica putere de a te face sa arati mai bine.
Asortata cu accesorii corespunzatoare si perechea potrivita de pantofi rochita neagra poate sa fie purtata atat la ocazii speciale cat si la evenimente casual.
8.Pulovere
Puloverele care se trag pe cap sunt un must in special toamna. Sunt comode, calduroase si in acelasi timp pot forma un outfit dragut. Eu sunt nebuna dupa ele si dulapul meu geme sub greutatea catorva zeci de pulovere care se trag pe cap. Imi place in mod special sa le port peste camasi cu guler, mai ales daca au pietricele, ca cea de mai sus.
9.Flanel
Flanelul sau camasa groasa in carouri este un trend grungy care imi place mult. Fie ca o porti pe umeri ca sa iti tina de cald fie ca o porti in jurul taliei, aceasta camasa va oferi tinutei tale un look casual.
10. Botine negre
Botinele negre sunt mereu in trend. Fie ele joase sau cu putin toc, botinele negre sunt extrem de comode. Sunt usor de asortat si sunt genul de incaltaminte care pot transform o tinuta simpla intr-una cool.
Multumesc pentru momentele petrecute pe blogul meu, sper 
ca nu v-a plictisit prea tare postarea mea si ca v-a fost de folos.
Va pup, Dana :*

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out