Bohemian Summer

20:20












 salopeta:pull and bear
colier:stradivarius
pantofi sport:nike
husa telefon: bershka
palarie:stradivarius
Nu pot sa cred cat de repede trece vara. As vrea sa pot sa opresc timpul in loc si sa ma bucur inca 2-3 luni de zilele lungi in care lenevesc.
Majoritatea timpului in care nu citesc sau nu sunt la antrenamente mi-l petrec pe bloguri de fashion sau privind videoclipuri pe youtube si de fiecare data sunt atrasa in mod special de outfiturile bohemian. 
Este un stil vestimentar destul de recent si este inspirat din lumea relaxata a festivalurilor, este trendul perfect pentru o zi de vara.
Boho inseamna salopete. Fie ca este clasica salopeta boho alba cu maneci largi, fie ca este ca a mea cu model floral si dantela, salopeta este articolul vestimentar care nu lipseste din niciun outfit bohemian.
Cuvantul "bohemian" provine din franceza si este un termen vechi ce denumea cultura tiganilor, deci si stilul vestimentar boho ce a luat cu asalt lumea modei pastreaza aceleasi origini. Hainele sunt lejere si de obicei colorate, cu modele florale, remarcandu-se dupa cum spuneam salopetele si fustele lungi.
Colierele bohemian sunt superbe, mari si de efect. Al meu este argintiu si imi place foarte mult cum bilutele au modele pe ele. 
Palariile sunt cel mai reprezentativ accesoriu bohemian. La inceput ele erau purtate ca sa protejeze emigrantii de soare si vant, iar in zilele noastre sunt un accesoriu fashion care este nelipsit din garderoba unei iubitoare de moda. 
Singurul lucru care nu are nicio treaba cu stilul boho este incaltamintea. M-am gandit ca o pereche de pantofi sport albi completeaza perfect tinuta daca vreau sa o port in oras, si nu la un festival sau la mare. Nike-urile albe ofera outfitului un look urban chic, care imi place mult.
Putem sa vorbim un moment despre cat de frumoasa este husa de telefon cu un bulldog francez. 

Multumesc pentru timpul petrecut pe blogul meu, nu uitati sa dati follow, like paginii de facebook si subscribe canalului de youtube.
Va pup, Dana :*


You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out