Bell Bottoms by the Sea

15:24


You look at her like she is the sea at the end of a cliff, you look at her like the leap into her depths will either kill you, drown you, or set you free.
             -Nikita Gill

(pictures taken in Tossa de Mar)
Mi-am dorit mereu o pereche de pantaloni clopot, inca de cand eram foarte mica. Din pacate pe atunci erau complet demodati si cu siguranta nu se mai gaseau in magazine.
De cand au fost purtati de celebritati la inegalabilul festival Coachella, pantalonii clopot sunt din nou in trend.
Am fazut o poza cu Kendall Jenner intr-o pereche de pantaloni clopot acum ceva timp si mi-a ramas in minte tinuta ei (poze aici).
Pantalonii pe care ii port in imagini sunt asemanatori, din material elastic si cu imprimeu floral.
Singurul mod in care ma vad purtand pantalonii clopot este cu un top scurt alb. Am ales unul lejer, pe umeri cu broderie in fata.
Imi plac tinutele bohemian cred ca ma transporta cumva intr-o zona foarte linistita.
Trebuie doar sa scot pantalonii din sifonier si sa privesc albastrul pana florile dispar, totul devine difuz si in fata mea se intinde marea...

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out