No rest for the RAD | ft. Gamiss

17:46


All good things are wild and free.
                    




Graphic Tee: HERE





De cate ori ti s-a intamplat sa pierzi ore in fata sifonierului pentru ca "nu ai cu ce sa te imbraci"?
Ei, mie mi se intampla mai des decat as vrea sa recunosc. 
Cand sunt pusa intr-o astfel de situatie caut o tinuta simpla si de cele mai multe ori scot tricou dupa tricou pana ma hotarasc ca l-as purta pe primul pe care l-am probat.
Ca sa evitam momentele astea lungi si enervante avem nevoie de un tricou cheie; adica acel top din sifonierul nostru pe care il rezervam zilelor de genul "nu am cu ce sa ma imbrac"
Aici gasiti o gramada de tricouri super dragute de unde sa va alegeti articolul cheie.
Topurile pe care le port cand sunt in pana de inspiratie in ceea ce priveste outfit-ul meu sunt albe, nu numai pentru ca imi place foarte mult albul, dar si pentru ca sunt cel mai usor de asortat. 
Aici gasiti tricoul din imagini care a ajuns de curand in varful listei cu preferatele mele.
Materialul este foarte moale, imi place croiul lejer si manecile largi. L-am purtat innodat pentru  ca asa este prezentat pe site ( link aici ), dar arata la fel de bine si bagat in pantaloni.
Daca nu ati facut-o pana acum va aduc aminte sa intrari aici pe site-ul Gamiss, unde veti gasi cu siguranta macar un tricou de care sa va indragostiti.
Comanda se plaseaza foarte usor, iar livrarea este rapida!
Data viitoare cand "nu aveti cu ce sa va  imbracati" luati tricoul ala comod de pe ultimul raft si fugiti pe usa, va pup,
Dana :* 

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out