Coolhunting afFAIRs

20:02


Never have I seen anyone look more beautiful or more at home amongst a thousand flowers.






















Oameni minunati si atmosfera de poveste... Cam asta a insemnat pentru mine editia de iarna a targului de desing romanesc si accesorii Coolhunting afFAIRs. Am reusit intre doua probleme de chimie sa dau o fuga la targ unde era musai sa ajung. Ca si la editia anterioara am fost intampinata de caldura oamenilor uniti de aceeasi dragoste pentru diferit. 
O sa incep prin a-i multumi lui Eli, geniul din spatele cortinei,pentru ca reuseste sa faca astfel de evenimente minunate intr-un oras umbrit de monotonie. 
Desi nu am avut timp sa admir indelung hainutele si bijuteriile din scurta privire pe care am aruncat-o totul parea perfect. 

Surpriza a fost 5 o'clock affair cu Sweet Paprika. 
Am ramas uimita de cat de minunat arata masuta de ceai, parca era ceva desprins din Alice in Wonderland nu altceva, iar gustul a fost pe masura. 
Dupa ce mica dependenta de ceai din mine s-a simtit profund satisfacuta am avut ocazia sa o cunosc si sa o ascult pe Gabriela Atanasov alias Sweet Paprika, o femeie la superlativ. Mama, designer, blogger ma bucur ca i-am auzit povestea si i-am primit cu candoare sfaturile. Cred ca aveam nevoie de asta si ii multumesc din suflet pentru ca mi-a reincarcat bateriile si mi-a transmis din energia si pofta ei de viata. 
Ma bucur ca in Craiova mea se mai intampla si asa ceva si ma bucur si mai tare ca am ocazia sa particip la astfel de evenimente. 
Happy holidays and don't forget to express yourself !


You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out