Vogue & coffee

16:27

There will be a time when we must choose between what is easy and what is right.  

                                 -A. Dumbledore





Knee high boots : HERE

















Long time no see...
Aparent viata de liceu inseamna ceva mai mult decat noptile lungi de vineri seara si diminetile grele de luni. Saptamanile zboara pe langa mine si incerc sa tin pasul cu ele.
Cu siguranta era vremea sa mai postez ceva pe blog si sper eu sa fie un comeback. Daca am fost atat de inactiva in mediul online in ultima perioada nu am apucat sa imi exprim entuziasmul legat de "Starbucks in sfarsit la Craiova!". Stiu ca toti craiovenii mi-au impartasit bucuria pentru ca imi amintesc si acum cozile interminabile din primele zile de Starbucks la Craiova. Acum cafeneneaua e linistita si ambientul ma calmeaza. Mirosul de neinlocuit al cafelei, luminii si muzica de Craciun, paharele editie speciala si un gingerbread latte sunt reteta perfecta pentru un moment de liniste si deconectare.
Outfit-ul de azi este construit in jurul cizmelor. (  link aici) Nu stiu daca mai exista vreo iubitoare de moda care sa nu aiba macar o pereche de knee high boots, daca totusi nu v-ati gasit perechea potrivita sau doriti sa va imbogatiti colectia puteti cauta modele noi aici. Tocmai am scapat de o raceala asa ca am ales sa port cizmele peste pantaloni si pentru ca verdele este culoare mea preferata, outfit-ul combina diferite nuante ale culorii. 
Happy holidays and enjoy your lattes!

Outfit Details

Knee high boots: HERE
Bag:Guess
Blouse: H&M
Army jacket: pull and bear

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out