Cotton Candy

21:42


Let's get lost in a world made of  books, coffee and rainy days. 

             
Crop top: HERE
                                                   

 
 
 
Crop top: HERE

Fishnet. knee high boots and choker crop tops...
Cele trei articole care nu ii lipsesc niciunei urmaritoare de Keeping up with the Kardashians. 
Poate pare amuzant, dar femeile astea au umplut retelele de socializare cu aceste articole in 2016.
Nu am nimic rau de spus pentru ca toate trei imi plac in egala masura si le port poate mai mult decat ar trebui. 
Astazi trebuia sa scriu despre acest crop top de pe Gamiss, dar m-am miscat atat de repede incat acum este out of stock... (dar aici gasiti modele asemanatoare)
Cat despre strampii de plasa, toata lumea ii  poarta, cu gauri mici sau mari, cu blugi sau fuste. Imi place ca cizmele sunt atat de lungi incat sunt acoperite de fusta din denim, iar dresurile se vad doar pentru ca am ales sa deschid cativa din nasturii fustei.
Gamiss' website here.

Happy Holidays!

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out