Magazin Gerovital la Craiova because we all love beauty

10:23

If you see something beautiful in someone, speak it.














Farmec deschide la Craiova primul magazin Gerovital din Oltenia. 
Noul magazin Gerovital este situat in ansamblul comercial Electroputere Parc, aflat pe Calea Bucuresti, acolo veti gasi produse din gamele Gerovital si Aslavital.
In perioada 8-12 martie, clientii vor beneficia de un discount de 20%, iar craiovenii vor putea efectua gratuit teste de dermoanaliza a tenului. Acest proces dureaza  5 minute si ajuta la stabilirea tipului de ten.
Am fost norocoasa sa primesc un goodie bag de la echipa farmec cu produse Gerovital, in care se afla o crema antirid cu acid hialuronic, un ser cu acid hialuronic, o apa micelara si un portfard cu 3 deodorante travel sized. 
Am folosit deodorantele cu mult timp inaite de a le primi pentru ca sunt rezistente si incap perfect in rucsacul de sala. Crema o va testa mama, eu fiind departe de a avea riduri, dar voi incerca serul cu siguranta. Apa micelara este una din cele mai bune pe care le-am folosit, este delicata, nu irita pielea si o pot folosi chiar si in zona ochilor.  Deasemenea voucher-ul si curiozitatea m-au condus in magazin. Design-ul mi-a fost pe plac, mult alb, multe lumini, multi franjuri. Fetele dragute mi-au facut testul de dermoanaliza si am aflat ca am tenul uscat. M-am rasfatat alaturi de Larisa cu produsele Gerovital  si ne-am ales cate ceva din noua gama cu ulei din flori de mac. Pe langa crema de zi, crema de ochi si apa micelara am ales si un produs pentru parul cu tendinta de ingrasare, o spuma sebum control.
Toate produsele pe care le-am incercat au fost pe masura asteptarilor, ba chiar mai mult, spuma de par m-a lasat profund impresionata, calitatea cremelor este prea bine cunoscuta, iar facand raportul pret calitate probabil Gerovital este cea mai buna alegere.


You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out