Latex skirt at coolhunting affairs

21:59

Take time to do what makes your soul happy.


O dupa amiaza de duminica insorita si calduroasa... ce poate fi mai frumos? 
Sincer venirea primaverii nu m-a trezit la viata si continui sa port tonuri moarte si culori inchise. 
Tinuta din imagini a fost compusa in jurul fustei negre din latex. Pe toatec catwalk-urile acestui sezon   s-a regasit macar o fusta din latex fie in culori indraznete fie in nuante inchise, dar cu aplicatii ca a mea. 
Fermoarul asezat pe mijlocul fustei si simetria celor doua parti sunt alte elemente caracteristice "fustei momentului". 
Cum purtam aceasta super fusta?
Mie mi-au ramas in gand outfit-urile formate dintr-o rochie camasa sau una tricou. Nu sunt o iubitoare a camasii, asa ca am ales o rochie tricou oversized intr-o nuanta deschisa de gri, suficient de lunga incat sa se vada iesind de sub fusta. Am ales un choker, dresuri negre si o pereche de ankle boots gri inchis pentru a completa tinuta.

coolhunting affairs

O sa incep ca in fiecare an cu o mulțime de felicitari pentru Eli, care reuseste mereu sa ne faca mandri ca suntem craioveni, organizand cele mai chic evenimente, printre care si targul de design romanesc  coolhunting afFAIRs. Este deja a treia ediție la care am fost prezenta si ca de fiecare data nu pot sa spun decât cuvinte de lauda. 
Va invit sa o urmăriți pe Eli aici si sa aflați tot ce s-a intamplat la târg, dar si multe altele din ale modei. Printre cei prezenți la targ se numara: O.N Atelier, Gold Fashion RomaniaPink PetalAlina Simion Contemporary JewelleryO.N AtelierManufactura Roxanei ,oameni minunati si pasionati care merita toata recunoasterea. 
Nu uitați sa dati follow contului meu de Instagram @dana_georgescu unde toate detaliile ajung mereu mai devreme. 


You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out