Spring break essentials

15:38

Ne apropiem cu pasi grabiti de vacanta de primavara asa ca, m-am gandit la o scurta lista cu lucruri necesare acestei vacante si cu cateva dintre trendurile ei.

(detalii produse mai jos)
Pentru inceput trebuie sa aducem primavara in casele noastre si cum sa o facem daca nu cu ajutorul florilor. Desi imi plac, florile naturale se ofilesc repede, asa ca am optat pentru flori artificiale in camera mea. Bolurile de sticla adauga forma si completeaza perfect imaginea florilor.
Vacanta vine si cu putin mai mult timp liber, numai bun pentru cateva ore de lectura. Imi place sa citesc aproape orice, dar daca e sa recomand niste carti pentru aceasta vacanta ma voi opri la urmatoarele 4.
Daca nu ati citit inca bestsellerul "Sub aceeasi stea" de John Green, acum e momentul potrivit. Chiar daca nu mi s-a parut ca merita toata faima pe care o are, cartea este una bine scrisa, in care cu totii ne regasim mai mult sau mai putin. Tot de la acelasi autor o alta carte usor de citit, numai buna pentru vacanta de primavara este "De 19 ori Katherine", care mie personal mi s-a parut mult mai interesanta decat "Sub aceeasi stea". Ramane in aceeasi zona a adolescentei si descrie vacanta de vara a unui copil "supradotat". Preferata mea dintre toate este "Jurnalul unui adolescent timid" de Stephen Chbosky. Cartea este geniala, scrisa sub forma mai multor scrisori care prezinta primul an de liceu al unui adolescent timid. Este cartea pe care toti tinerii ar trebui sa o citeasca
Pentru cei de moda veche atrasi de mister orice carte din seria "Hercule Poirot" de Agatha Christie este perfecta.
Nu in ultimul rand, vacanta de primavara vine cu trendurile ei si unul dintre ele este legat de culori. Se poarta pastelurile, eu ador culoarea verde pastel sau menta. 
Bineinteles, o pereche de converse este folositoare si merita cumparata. Comozi si usor de asortat o pereche de converse completeaza orice tinuta. Colierele mari si colorate aduc primavara in outfiturile noastre fara prea mare efort. 
Primavara vine cu mirosuri florale minunate care nu trebuie sa lipseasca nici din parfumurile noastre. Parfumul Our Moment de la One Direction este girly si imbina placut aromele florilor.
Daca nu vreti sa va vopsiti parul intr-o culoare tipatoare puteti folosi extensii de par colorate, care parca striga primavara.
Nu in ultimul rand, toata lumea are nevoie de o pereche de ochelari de soare ...
1. converse
2.ochelari de soare claire's
3. colier Stradivarius 
4. parfum Our Moment (Douglas)
5.extensii albastre claire's
6.rujuri oriflame very me lip addict 
Daca v-a placut, va rog sa apasati butonul Inscrieti-va pe acest site. Va pup, Dana.

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out